Προσκλητήριο συμμετοχής στην προγραμματισμένη για τη Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020 πορεία διαμαρτυρίας των μαθητών των Σχολείων της Ανατ. Αττικής στο γραφείο Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Γέρακα, απευθύνεται από τα 15μελή Μαθητικά Συμβούλια στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων τους κατά της εκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου Παιδείας.
Οι μαθητές, καλούνται να βρίσκονται στο Προαστιακό Σταθμό της Παλλήνης, ώρα 11.00 π.μ και από εκεί να κατευθυνθούν μέσω της λεωφόρου Μαραθώνος στην έδρα της της διεύθυνσης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Γέρακα επί της οδού, Ηρ. Πολυτεχνείου 9-11.
Όπως είναι γνωστό, τα Λύκεια των Σχολείων της ευρύτερης περιοχής παραμένουν από δεκαπενθημέρου υπό κατάληψη, παρ΄όλες τις ανεπιτυχείς απόπειρες εκπροσώπων της δημοτικής αρχής με επικεφαλής τον πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. κ. Άγγελο Λιακόπουλο να σταματήσουν οι κινητοποιήσεις και οι μαθητές να επιτρέψουν την επαναλειτουργία των Σχολείων τους.
Αξίζει να επισημανθεί ότι για πρώτη φορά στην ιστορία των μαθητικών κινητοποιήσεων, δεν σημειώθηκαν στα Σχολεία βανδαλισμοί και ακρότητες οποιασδήποτε μορφής, γεγονός που πιστώνεται στους ίδιους τους μαθητές για τη σοβαρότητα με την οποία διαχειρίζονται την διεκδίκηση και προβολή των αιτημάτων τους.
Ακολουθεί το κείμενο της ανακοίνωσης/πρόσκλησης των 15μελών Μαθητικών Συμβουλίων
Μετά την ανακοίνωση των αποφάσεων για το επικείμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, η μαθητική κοινότητα προχώρησε σε μαζικές κινητοποιήσεις, πρώτη κορύφωση των οποίων ήταν η μεγάλη πορεία μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων τη Δευτέρα 10/2 στο κέντρο της Αθήνας.
Παράλληλα, ήδη βρίσκονται σε κατάληψη πολλά σχολεία ανά την Ελλάδα μεταξύ των οποίων τα σχολεία του Γέρακα (Ιο, 2ο ΓΕΛ, 3ο Γυμνάσιο), της Παλλήνης (1ο, 2ο ΓΕΛ, Μουσικό), των Γλυκών Νερών (Ιο, 2ο ΓΕΛ) και του Πικερμίου, στο οποίο υπήρξαν μάλιστα σκηνικά λεκτικής καθώς και σωματικής βίας από τον Δήμαρχο της Ραφήνας προς μαθητές.
Μέσω της δράσης μας οι μαθητές απαιτούμε:
1) Την άρση της de facto οδηγίας εξίσωσης των πτυχίων ιδιωτικών κολεγίων με τα πτυχία των δημοσίων Α.Ε.Ι., και έμμεσης αναγνώρισης εργασιακών δικαιωμάτων, χωρίς πιστοποίηση. Έτσι, καταστρατηγείται η δημόσια εκπαίδευση και ο μόχθος των μαθητών και φυσικά ακούγεται απίστευτα υποκριτική η παράλληλη σκέψη για επαναφορά της βάσης του 10 στην διαδικασία εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. με ταυτόχρονη “δραστική μείωση” του αριθμού των εισακτέων.
2) Καμία σκέψη για επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων και την εφαρμογή του συνυπολογισμού του βαθμού του απολυτηρίου, του μέσου όρου κάθε Λυκειακής χρονιάς μαζί με τα μόρια των πανελλαδικών.
Τα μέτρα αυτά:
• Προωθούν την αποστήθιση
• Ευτελίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία, μετατρέποντάς την σε προπόνηση για τις εξετάσεις
• Αγνοούν τις μαθησιακές διαφοροποιήσεις και ευνοούν τον αποκλεισμό των πιο αδύναμων μαθητών
• Στέλνουν τους μαθητές στα φροντιστήρια από όλο και μικρότερες τάξεις
3) Κάλυψη των σχολικών ελλείψεων, όπου υπάρχουν, όσον αφορά τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό, το εκπαιδευτικό προσωπικό καιτι^ν αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων.
Ενωμένοι μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς δίνουμε το παρόν στην πορεία διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 17/2 με σημείο εκκίνησης τον προαστιακό της Παλλήνης, ώρα 11.00 π.μ. και καταλήγουμε στο γραφείο Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Γέρακα.
Φωνάζουμε και διεκδικούμε όλοι μαζί!