12μετρο λεωφορείο της γραμμής Ανθούσα – Παλλήνη – Κάντζα κινείται μέσω Λεονταρίου πλάτους 6 μέτρων!

Ενδιαφέρουσες επισημάνσεις σε σχέση με την συγκοινωνιακή γραμμή 324 Ανθούσα – Παλλήνη – Κάντζα η οποία δρομολογήθηκε τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012, στα πλαίσια αναδιάταξης των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΑ στο Δήμος Παλλήνης, καταγράφει σε επιστολή του προς τον «Ν» ο κ. Π.Χ., κάτοικος Κάντζας.

Δεδομένου ότι οι παρατηρήσεις του συμπολίτη μας γίνονται λίγες ώρες μετά την εκτέλεση των πρώτων δρομολογίων της νέας γραμμής και κατά τα φαινόμενα υπάρχει πρόβλημα με το 12μετρο λεωφορείο που προορίζεται να διασχίζει την Λεονταρίου (!), κρίναμε σκόπιμο να τις αναδείξουμε προκειμένου να τύχουν της προσοχής και επεξεργασίας του ΟΑΣΑ και του Δήμου Παλλήνης.

Ακολουθεί το περιεχόμενο της επιστολής.

Αγαπητέ Νεολόγε!

Κατ’ αρχήν, συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά που κάνετε στον τομέα της ενημέρωσής μας.

Διαμένω στην Κάντζα (του “καλλικρατικού νέου Δήμου Παλλήνης) γι’ αυτό και δράττομαι της ευκαιρίας να καταθέσω το παράπονό μου, αναφορικά με τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής μας, από τη λεωφορειακή γραμμή 324 Ανθούσα – Παλλήνη – Κάντζα της εταιρίας “Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ” που υπάγεται στον οργανισμό αστικών συγκοινωνιών Αθηνών.

Συγκεκριμένα σήμερα 08/10/2012 η εν λόγω λεωφορειακή γραμμή επεκτάθηκε από το νεκροταφείο Παλλήνης έως το γήπεδο της Ανθούσας – άντε αυτό να φανεί ως μια “καλή” κίνηση από τους ιθύνοντες του ΟΑΣΑ.

Αυτοί οι κύριοι όμως έκαναν και μια άλλη επιλογή (σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους) που μάλλον απαίτησε πολύ χρόνο περισυλλογής, αν κρίνω από το αποτέλεσμά της: το λεωφορείο ερχόμενο, από την Ανθούσα προς την Κάντζα και μετά το παλιό εργοστάσιο του Καμπά, στρίβει δεξιά στην οδό Λεονταρίου (να επισημάνω ότι το κομμάτι αυτό της οδού είναι ιδιαιτέρως στενό για 12μετρο λεωφορείο, αλλά το αμαξοστάσιο Ανθούσας δεν διαθέτει πλέον μικρά λεωφορεία) και ΔΕΝ συνεχίζει ευθεία ώστε να φέρει μια “βόλτα” από το σιδηροδρομικό σταθμό της περιοχής ούτως ώστε να επιβιβασθούν, όσοι θέλουν να μεταβούν από το σταθμό εντός της περιοχής της Κάντζας και οι οποίοι προφανώς ΔΕΝ διαθέτουν άλλο μέσον πλην των κάτω άκρων.

Όταν αφήσει την περιοχή της Κάντζας (από την οδό Τριγονίων και μετά) μόνο τότε διέρχεται από το σταθμό για να μεταφέρει όσους θέλουν να πάνε από την Κάντζα, στο σιδηροδρομικό σταθμό και έπειτα προς Παλλήνη και τέλος Ανθούσα. Αλλά, όπως έγραψα και πριν λίγο, από το σιδ/κό σταθμό προς την Κάντζα, δεν υπήρξε πρόβλεψη τουτέστιν όσοι δεν διαθέτουν αυτοκίνητο, να πάνε με τα πόδια!!

Ειλικρινά, η χρησιμότητά του λεωφορείου αυτού είναι μηδαμινή και απορώ με ποιά λογική λειτουργεί η γραμμή, σε εποχές μάλιστα που ο ΟΑΣΑ λέει “ωχ αμάν” για να μειώσει το λειτουργικό του κόστος! Και να την καταργήσουν, δεν πρόκειται να λείψει σε κανέναν διότι αφενός έχει συχνότητα τύπου “φαντάσματος” (ανά 60′ – 80′ περίπου) και εκτελεί δρομολόγια μόνο Δευτέρα έως Σάββατο και αφετέρου ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής, μεταβαίνουν στο σταθμό είτε με το ΙΧ είτε με κάποιο δίκυκλο, εκτός από τους άτυχους της “μπαμπέσας κοινωνίας” (όπως εγώ ή κάποιος ηλικιωμένος) που θα πάνε με τα πόδια είτε με βροχή το χειμώνα, είτε με 40 βαθμούς το καλοκαίρι.

Μακροσκελές το κείμενό μου, αγαπητέ “Νεολόγε”, αλλά θα ήθελα να ληφθεί υπ’ όψιν, μήπως και κινηθεί καμιά διαδικασία μέσω του Δήμου σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ και βρεθεί μια λύση. Αν και κατά τη γνώμη μου –για να λέμε του στραβού το δίκιο- η μόνη λύση είναι η κατάργησή της διότι όλοι γνωρίζουμε πως ο Έλληνας δεν αφήνει το αυτοκίνητό του για να χρησιμοποιήσει αστικό λεωφορείο, εκτός αν υπάρχει κάποια πάρα πολύ ιδιαίτερη περίπτωση συν του ότι, η περιοχή της Κάντζας, στο σύνολο του οδικού δικτύου της, αλλά και λόγω ρυμοτομίας, δεν προσφέρεται για 12μετρο λεωφορείο παρά μόνο για 2θυρο τύπου mini bus οπότε και μειώνεται η συγκοινωνιακή κάλυψη.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Καντζιώτης και χρήστης των ΜΜΜ,

…. αλλά με κάτι τέτοια που βλέπω δεν θα τα γλιτώσω τα Lexotanil