Άγονος ο μειοδοτικός διαγωνισμός για τις μετακινήσεις των μαθητών δημόσιας εκπαίδευσης από και προς τα Σχολεία του Δήμου Παλλήνης.
Αιτία, η άρνηση των επιχειρηματιών λεωφορειούχων να αποδεχθούν τα οικονομικά δεδομένα που ορίζονται στο τεύχος της προκήρυξης. Τα αξιολογούν «ως μη ανταποκρινόμενα προς το πραγματικό κόστος των υπηρεσιών που καλούνται να παράσχουν…» και επιφυλάσσονται εν όψει της επαναπροκήρυξης του διαγωνισμού, ελπίζοντας ότι ο Δήμος Παλλήνης θα αναθεωρήσει προς τα …ύψη την ανά δρομολόγιο οικονομική προσφορά του.
Χωρίς σχόλια και προκειμένου ο αναγνώστης του «Ν» να έχει ακριβή αντίληψη μιας ιστορίας με απύθμενο βάθος, όπως η προκείμενη, παραθέτονται ορισμένα στοιχεία και συγκεκριμένα οικονομικά δεδομένα, τα οποία και δίνουν απάντηση στο ερώτημα, πως και σε μία εποχή που ο κλάδος των λεωφορειούχων χαρακτηρίζεται από κρίση, ένας τέτοιος διαγωνισμός καθίσταται «τεχνικά» άγονος…
Σημειώνεται ότι οι συμβάσεις των λεωφορειούχων είναι “φορτωμένες” με αλλεπάλληλες παρατάσεις -υπεγράφησαν με ευθύνη της τότε Νομαρχίας περίπου προ διετίας- και λήγουν στις 31 Δεκεμβρίου, τ.έ.
912.455 ευρώ μικρότερη η προσφορά..!
Στον τελευταίο διαγωνισμό που προκήρυξε η Νομαρχία, τα απαιτούμενα καθημερινά δρομολόγια για το σύνολο των Σχολείων Γέρακα, Παλλήνης και Ανθούσας, ήταν 45 με ετήσιο κόστος 1.372.823,95 ευρώ.
Η δημοτική αρχή Παλλήνης που «κληρονόμησε» την διαχείριση αυτής της ευθύνης, προκήρυξε τον περασμένο Σεπτέμβριο διαγωνισμό για τον ίδιο αριθμό Σχολείων αλλά για 34 καθημερινά δρομολόγια –αριθμός ανταποκρινόμενος στις πραγματικές ανάγκες– προϋπολογισμού 460.378 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του συνοδού! (διαχρονική διεκδίκηση γονέων και εκπαιδευτικών που επιτέλους εισακούεται.)
Δηλαδή 912.445 ευρώ λιγότερα από τα χρήματα που έδινε η Νομαρχία στους λεωφορειούχους για την καθημερινή μετακίνηση των μαθητών…!
*Οι λεωφορειούχοι ευελπιστούν να κληθούν κάποια στιγμή από το Δήμο Παλλήνης για να διαπραγματευθούν «την απευθείας ανάθεση εκτέλεσης έργου» με τιμές που η συντεχνία, ομόθυμα, ομόφωνα και με πνεύμα αλληλεγγύης θα ορίσει! Όπως δηλαδή έπρατταν επί σειρά ετών με την Νομαρχία! Γι αυτό και η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού θεωρείται βέβαιο ότι θα έχει την ίδια τύχη με την πρώτη! Για να οδηγηθούν τα πράγματα στην αφετηρία που διακαώς επιθυμούν πολύ οι λεωφορειούχοι. Στην απευθείας ανάθεση…