Περισσότερα από 100 αιτήματα πολιτών διεκπεραιώθηκαν από το Κέντρο Επιχειρήσεων Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου

Περισσότερα από εκατό αιτήματα βοήθειας, κυρίως φαρμακευτικά και προμήθειας ειδών πρώτης ανάγκης, αλλά και παροχής οδηγιών και πληροφοριών προς τους πολίτες, καλύφθηκαν από το Κέντρο Επιχειρήσεων που λειτούργησε ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου και η Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων, σε συνεργασία με τα ΝΠΔΔ (Φ.Καβουνίδης και ΔΟΠΑΠ) και το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» , κατά τη διάρκεια εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του COVID-19.  

Συγκεκριμένα, το τηλεφωνικό κέντρο (22940-22222) βοήθειας και στήριξης έχει δεχθεί και διεκπεραιώσει μέχρι στιγμής 131 αιτήματα για παροχή βοήθειας και πληροφόρησης.

· 45 αφορούσαν σε ανάγκες συνταγογράφησης πολιτών που αδυνατούσαν να μετακινηθούν.

· 15 αφορούσαν παραλαβή φαρμάκων από τα Φαρμακεία των Νοσοκομείων και του ΕΟΠΥΥ και παράδοση κατ’ οίκον.

· 16 αφορούσαν αιτήματα βοήθειας κι εξυπηρέτησης και σε είδη πρώτης ανάγκης

· 55 αφορούσαν την παροχή εξειδικευμένων οδηγιών και πληροφόρησης στους πολίτες.

«Τηλεφωνικό Κέντρο Ψυχολογικής Υποστήριξης»:

Παράλληλα έχει τεθεί ήδη σε καθημερινή λειτουργία από το «ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΒΟΥΝΙΔΗΣ» και το Κέντρο Ψυχολογικής Υποστήριξης, για τους πολίτες  που ζητούν ψυχολογική στήριξη από το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό του.

Ήδη, οι συνεργάτες του προγράμματος έχουν παράσχει τη βοήθειά και στήριξή τους σε 15 περιπτώσεις , διατηρώντας τακτική επικοινωνία.

Υπενθυμίζεται ότι οι γραμμές επικοινωνίας για το Κέντρο Ψυχολογικής Υποστήριξης είναι: 2294025717 – 22940 75555 και 22940 23677 καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή: 10.00 – 16.00