Υπενθυμίζεται ότι, από τον περασμένο Ιούλιο, οι συναλλαγές στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Βριλησσίων πραγματοποιούνται και μέσω του προγράμματος MyKEP live, “Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης”.
Tο MyKEP live είναι πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση αιτημάτων από πολίτες και επιχειρήσεις, μέσω τηλεδιάσκεψης ή βιντεοκλήσης, με ραντεβού από υπαλλήλους των ΚΕΠ.
Συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet στο www.gov.gr, επιλέξτε «Πολίτης και Καθημερινότητα», συνεχίστε με την επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση» και μπείτε στο MyKEP live, επιλέγοντας μια από τις παρακάτω υπηρεσίες:
- Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων.
- Υπηρεσίες για επιχειρήσεις.
- Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.
- Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.
Στόχος της Δημοτικής Αρχής Βριλησσίων -αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της- αποτελεί “η αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δήμου για την άμεση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών.”