Παύλος Γερουλάνος: «Ώρα για αλλαγή παραγωγικού μοντέλου με σχέδιο, όχι με δικαιολογίες»

Την ανάγκη για έναν ριζικό ανασχεδιασμό του παραγωγικού μοντέλου της χώρας ανέδειξε, με την τοποθέτησή του στη Βουλή, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ και πρώην Υπουργός Πολιτισμού, Παύλος Γερουλάνος, παρουσιάζοντας ένα συνεκτικό πλαίσιο 8 βασικών παρεμβάσεων που, όπως τόνισε, θα υλοποιούσε μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ – και δεν μπορεί ή δεν θέλει να υλοποιήσει η σημερινή κυβέρνηση. 

Οι βασικοί άξονες της πρότασης ΠΑΣΟΚ:

  1. Οριζόντιος συντονισμός μεταξύ Υπουργείων Οικονομικών, Εσωτερικών και Ανάπτυξης για εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό.
  2. Ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε περιοχής της χώρας μέσω καταγραφής και αξιολόγησης.
  3. Στήριξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, με νέα εργαλεία χρηματοδότησης και απελευθέρωση οικογενειών από μη βιώσιμα χρέη.
  4. Θέσπιση μετρήσιμων στόχων για εξαγωγές, καινοτομία, παραγωγή και εγχώριες υπηρεσίες.
  5. Απεμπλοκή της δημόσιας περιουσίας και των πλουτοπαραγωγικών πηγών από το Υπερταμείο.
  6. Ριζική μεταρρύθμιση του φορολογικού πλαισίου, με έμφαση στα αναπτυξιακά κίνητρα.
  7. Αναβάθμιση της διοικητικής ικανότητας κάθε Περιφέρειας, με πραγματική συμμετοχή των τοπικών φορέων στον αναπτυξιακό σχεδιασμό.
  8. Διεκδίκηση ισότιμων όρων ανταγωνισμού για τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις έναντι των διεθνών ανταγωνιστών εντός της Ε.Ε.

«Τώρα είναι η ώρα να επενδύσουμε σωστά. Όχι με πρόχειρες τροποποιήσεις σε αποτυχημένα μοντέλα, αλλά με νέα εργαλεία, στόχους και μέθοδο. Πάνω από όλα: με πολιτική βούληση. Όχι με δικαιολογίες», υπογράμμισε ο κ. Γερουλάνος.

Με την τοποθέτησή του, τόνισε ότι η παραγωγική ανασυγκρότηση δεν μπορεί να προκύψει από την αδράνεια ή την ανακύκλωση παλαιών εργαλείων, αλλά μόνο μέσα από μια πολιτική αντίληψη που εμπιστεύεται τις τοπικές κοινωνίες, προτάσσει τον ρεαλισμό και επενδύει στην καινοτομία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.