Ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση πολιτών και την προστασία όλων, αποφασίστηκαν στο Δήμο Παλλήνης την Παρασκευή 13 Μαρτίου, κατά την έκτακτη συνεδρίαση του συντονιστικού οργάνου πρόληψης, διαχείρισης και αντιμετώπισης του κορωνοϊού.
Τα μέτρα κινούνται σε τρεις κατευθύνσεις:
Α) στην ενίσχυση και διασφάλιση της προφύλαξης όλων
Β) στην αποφυγή συνωστισμών
Γ) στην διευκόλυνση των εξ αποστάσεως συναλλαγών με τον Δήμο
Στο πλαίσιο αυτό:
Για όλη την περίοδο εφαρμογής των μέτρων και για την προστασία όλων, οι δημότες δεν θα μπορούν να εισέρχονται στους χώρους των δημοτικών υπηρεσιών.
Σε περιπτώσεις που είναι αδύνατη η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση, οι δημότες θα εξυπηρετούνται με ραντεβού.
Για κάθε επικοινωνία με την Υπηρεσία Δόμησης, οι πολίτες προτρέπονται να επικοινωνούν τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά.
Ο Δήμος Παλλήνης κάνει γνωστό στους δημότες πως το τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας Δόμησης δεν λειτουργεί λόγω τεχνικής Βλάβης του παρόχου από 15/2/20 και για το λόγο αυτό χρησιμοποιείται εναλλακτικά η κινητή τηλεφωνία, για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Ώρες εξυπηρέτησης: 08:00 έως 12:00
Τηλεφωνικά : 6970971645, fax: 2106034138
Ηλεκτρονικά : ydom@0156.syzefxis.gov.gr