Σχετικά με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο ΟΑΣΑ διευκρινίζει τα ακόλουθα: Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή δυσλειτουργίας της προσωποποιημένης κάρτας, ο κάτοχός της μπορεί να τη δηλώνει, το συντομότερο δυνατόν, σε ένα από τα Σημεία Έκδοσης Προσωποποιημένης ATH.ENA Card, ζητώντας την αντικατάστασή της, με την υπολειπόμενη αξία.
-
Η διαδικασία του φακέλου συνεχίζεται εύρυθμα και διεξάγεται υπό συγκεκριμένες ασφαλείς προϋποθέσεις.
-
Υφίστανται συγκεκριμένες διαδικασίες αντικατάστασης κάθε τύπου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ανάλογα με την εκάστοτε περίπτωση.
-
Το λογισμικό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που είναι εγκατεστημένο, τόσο κεντρικά, όσο και στον εξοπλισμό πεδίου, λειτουργεί με συνέπεια.
-
Ο υπολειπόμενος χρόνος ισχύος του ενιαίου εισιτηρίου των 90 λεπτών φαίνεται, τόσο στα επικυρωτικά μηχανήματα, όσα και στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.
-
Δημιουργείται δίκτυο πώλησης εισιτηρίων σε περίπτερα και άλλα επιλεγμένα σημεία. Ο Οργανισμός εκτιμά ότι το δίκτυο θα επεκταθεί, με ταχύ ρυθμό, σε 600 σημεία.
-
Αποτελεί πρωταρχική και ύψιστη προτεραιότητα η ασφάλεια των μετακινήσεων και των επιβατών. Το σταδιακό κλείσιμο των πυλών θα γίνεται σε σταθμούς που πληρούνται όλες οι αναγκαίες προϋποθέσεις.
-
Ο ΟΑΣΑ υπογραμμίζει ότι η είσοδος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας αποτελεί τη σπουδαιότερη θετική εξέλιξη, τόσο για τους επιβάτες, όσο και τους συγκοινωνιακούς φορείς.