Από τον κ. Γιάννη Μπαϊρακτάρη, δημότη Δήμου Παλλήνης, κάτοικο του οικισμού Άνω Μπαλάνα, λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή διαμαρτυρίας για τον τρόπο που αντιμετωπίστηκε από την υπηρεσία ύδρευσης του Δήμου όταν αναγκάστηκε να ζητήσει την συνδρομή της για την παρατεταμένη διακοπή νερού στην περιοχή του.
Αγαπητέ «Νεολόγε»
Επικοινωνώ μαζί σας για να σας εκφράσω την αγανάκτηση μου για τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Παλλήνης και συγκεκριμένα του Τμήματος Ύδρευσης.
Σήμερα, πρωί, Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2020, ώρα 08:30, διαπιστώσαμε ότι στην Άνω Μπαλάνα είχαμε διακοπή νερού χωρίς να υπάρξει κάποια ενημέρωση .
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το συγκεκριμένο τμήμα του Δήμου, την ίδια ώρα, μας απάντησαν ότι αυτοί δεν γνωρίζουν εάν υπάρχει βλάβη (!), να ρωτήσουμε την ΕΥΔΑΠ, όπου και μάθαμε ότι πράγματι, στην περιοχή Βλαχέρνας (Αγίας Λαύρας )υπάρχει βλάβη και την έχανε αναρτήσει στο διαδίκτυο.
Στις 15:00 επικοινωνήσαμε και πάλι με την ΕΥΔΑΠ και μάθαμε ότι η ζημιά είχε αποκατασταθεί … αλλά και πάλι νερό δεν είχαμε.
Στις 17:00 ξανά επικοινωνήσαμε με το συνεργείο του Δήμου στο τηλ 69847….. για να μάθουμε ότι και αυτοί δεν ήξεραν τους λόγους που δεν έχουμε νερό και να επικοινωνήσουμε την ΕΥΔΑΠ.
Σε ερώτηση μας ποιος είναι ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος να επικοινωνήσουμε μαζί του, η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι δεν γνωρίζει γιατί έχει μόνο μερικές μέρες στην συγκεκριμένη υπηρεσία, είναι μόνος του και ψάχνει…
Αφού γνώριζαν από το τμήμα ότι υπάρχει βλάβη γιατί κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να παρακολουθήσει την εξέλιξη της;
Γιατί τόση αδιαφορία στην εξυπηρέτηση των δημοτών σε αυτές τις δύσκολες ώρες που περνάμε όλοι και μένουμε σπίτια μας;
Γιατί τόση ανικανότητα;
Με αυτές τις καθημερινές σκηνές διαπιστώνουμε κατά πόσο η Δημοτική αρχή δείχνει σεβασμό στους δημότες της αλλά και κατά πόσο οι αρμόδιες Δημοτικές υπηρεσίες είναι οργανωμένες.
Δυστυχώς τίποτα από τα δυο!
Με εκτίμηση
Γιάννης Μπαϊρακτάρης
Άνω Μπαλάνα