Η αναστάτωση που έχει προκληθεί από το καλοκαίρι του 2018 με τους λογαριασμούς ρεύματος της ΔΕΗ που εξοφλούνται στα καταστήματα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, δυστυχώς, διατηρείται, καθώς η ΔΕΗ εξακολουθεί να απαιτεί από τους καταναλωτές αυτής την κατηγορίας, να πληρώσουν ξανά τους λογαριασμούς που έχουν ήδη πληρώσει στα ΕΛΤΑ.
Κι ενώ η ΔΕΗ, απαντά πως δεν νοιάζεται (!) τι κάνουν τα ΕΛΤΑ, αρκεί να καταβληθούν τα χρωστούμενα, οι εργαζόμενοι στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο βρίσκονται σε απόγνωση, καθώς, όπως, καταγγέλλουν οι συνδικαλιστές τους, είναι οι μόνοι που δεν φέρουν δεν φέρουν καμία ευθύνη για την όξυνση που εμφανίζει το πρόβλημα με τους αγανακτισμένους καταναλωτές να ξεσπούν τις περισσότερες φορές επάνω τους.
Μάλιστα, όπως, οι ίδιοι καταγγέλλουν, όλο και περισσότεροι είναι οι καταναλωτές της ΔΕΗ που καταφθάνουν στα καταστήματα επιδεικνύοντας στους εργαζόμενους ΤΩΝ ΕΛΤΑ τον προηγούμενο λογαριασμό που είχαν πληρώσει και τελικά δεν αφαιρέθηκε από την ΔΕΗ.
Ο πρόεδρος της Ινστιτούτου Καταναλωτών, ανέφερε, χθες, ότι η υπόθεση έχει παρελθόν, καθώς εδώ και σχεδόν ένα χρόνο, από το καλοκαίρι του 2018, δεν υπάρχει ουδεμία συνεννόηση μεταξύ ΕΛΤΑ και ΔΕΗ.
“Αναφορικά με το πρόβλημα -τονίζεται από το ΙΝ.ΚΑ- «οι πολίτες πρέπει να στείλουν φαξ ή να απευθύνονται στα ΕΛΤΑ προκειμένου να τους σταλεί η απόδειξη της καταβολής ώστε να μπορέσει η ΔΕΗ να αφαιρέσει τα χρηματικά ποσά που καταβλήθηκαν στα ΕΛ.ΤΑ.»