Κατά 40 με 45% χαμηλότεροι σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010, είναι οι δείκτες διάθεσης υγρών καυσίμων από τα πρατήρια της Κλεισθένους και Λεωφόρου Μαραθώνος, σύμφωνα με επιτόπια έρευνα του «Ν».
Σχεδόν, όλοι, όσοι διαχειρίζονται τα προϊόντα αυτού του κλάδου, ομιλούν «για πρωτοφανή κρίση που όμοιά της σχεδόν ποτέ άλλοτε δεν υπήρξε» και σε ό,τι αφορά τον αριθμό των πρατηριούχων που δεν δραστηριοποιείται σε ιδιόκτητο χώρο, τα πράγματα –όπως μας είπαν- «είναι πολύ χειρότερα» μέχρι του σημείου να σκέπτονται “το κλείσιμο των επιχειρήσεών τους.”
Σύμφωνα με τους επαγγελματίες του κλάδου, μεγάλος αριθμός οδηγών ζητάει βενζίνη για 10 και 15 ευρώ και παράλληλα, τονίζουν, “μειώνεται αργά αλλά σταθερά ο αριθμός αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού που κάποτε εμφανίζονταν πολύ σχυνότερα στα πρατήριά τους.
Για την διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης, παρότι είναι νωρίς ακόμη για ασφαλή συμπεράσματα, οι πρατηριούχοι επικαλούνται ενδείξεις «για σοβαρή μείωση των δεικτών πώλησής του στη συνέχεια του χειμώνα…»
Μπορεί στις εκτιμήσεις και στην ερμηνεία των αιτιών της κρίσης να μη συμπίπτουν οι πρατηριούχοι, σε ένα όμως σημείο συμφωνούν. Αρνούνται πεισματικά να διαθέσουν πετρέλαιο θέρμανσης ….βερεσέ, παρά το γεγονός ότι δέχονται πιέσεις που τους φορτίζουν συναισθηματικά και τους φέρνουν σε δύσκολη θέση. «Δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, δεν έχουμε πλέον τις δυνάμεις… πρέπει να μας καταλάβουν…» δήλωσαν στον ‘Ν”