Ανακοίνωση της διοίκησης του Ομίλου Σκλαβενίτης, επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για την αρχή μιας νέας εμπορικής εποχής για την αλυσίδα Makro Cash & Carry υπό τον διακριτικό τίτλο «The Mart».
Έτσι, από τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου, η νέα εταιρική ταυτότητα θα εφαρμοστεί τόσο στα καταστήματα της εταιρείας, όσο και στα υπόλοιπα σημεία επικοινωνίας με τους Πελάτες της (εταιρικό site, facebook page, κ.λπ.).
Σύμφωνα με τον Όμιλο «την αλλαγή εμπορικής επωνυμίας θα ακολουθήσουν και μια σειρά από αλλαγές εντός των καταστημάτων, με στόχο να προσφέρονται στον Επαγγελματία ακόμα πιο χαμηλές τιμές, βελτιωμένη ποιότητα σε προϊόντα και υπηρεσίες για τις ανάγκες της κάθε Επιχείρησης»
Η Makro Cash & Carry διαθέτει δίκτυο 12 καταστημάτων Cash & Carry σε όλη την Ελλάδα –το ένα από τα 12 λειτουργεί στην Ανθούσα του Δήμου Παλλήνης- απασχολεί περισσότερους από 1.100 εργαζομένους και ο κύκλος εργασιών της ανήλθε το 2015 σε περίπου 300 εκ. €.