Για το τέλος Αυγούστου οδεύει η εκδήλωση ενδιαφέροντος από τους ενδιαφερόμενους ομίλους για το έργο κατασκευής της νέας γραμμής 4 του μετρό, η οποία αφορά τη σύνδεση του Αλσους Βεΐκου με την περιοχή του Γουδιού.
Πρόκειται για την τρίτη διαδοχική παράταση της σχετικής διαδικασίας, γεγονός που οφείλεται στον επιπλέον χρόνο που ζήτησαν ορισμένοι από τους ενδιαφερόμενους ομίλους.
Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός, αρχικού προϋπολογισμού 1,45 δισ. ευρώ, επρόκειτο να ξεκινήσει στις 30 Ιουνίου, προτού δοθούν δύο παρατάσεις, αρχικά για τις 17 Ιουλίου και στη συνέχεια για τις 31 Ιουλίου.
Το έργο είναι από τα πλέον σημαντικά για τις εταιρείες, δεδομένου όχι μόνο του μεγέθους του, αλλά και της γενικότερης έλλειψης μεγάλων έργων, με αποτέλεσμα να προβλέπεται η πολύ έντονη διεκδίκησή του.
Σημειωτέον ότι η νέα γραμμή 4 θα ξεκινά από το Γαλάτσι και θα περνά από ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπως η Κυψέλη, του Γκύζη, το χαμηλό τμήμα της Αλεξάνδρας, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι, προτού συνεχίσει για τα Ιλίσια, του Ζωγράφου, την Καισαριανή και καταλήξει στο Γουδί, πλησίον της Λ. Μεσογείων.
Θα έχει μήκος περίπου 13 χιλιόμετρα, ενώ θα περιλαμβάνει 14 νέους σταθμούς.
Στο πλαίσιο αυτό, οι συμμαχίες είναι κρίσιμες. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα δεδομένα σχήματα θα είναι εκείνο των ΤΕΡΝΑ – VINCI – SIEMENS, όπως και των Ακτωρ – ΑNSALDOBREDA και J&P ΑΒΑΞ – GHELLA και ALSTOM.
Παράλληλα, ενδιαφέρον είναι πιθανό να εκδηλωθεί από την GD Infrastrutture, τον όμιλο ΜΕΤΚΑ και τους ξένους ομίλους Salini – Impregilo, Hochtief, χωρίς επί του παρόντος να έχει ληφθεί κάποια οριστική απόφαση για τη δημιουργία, ή τη συμμετοχή τους σε κάποιο νέο σχήμα.