Με νέους εμπορικούς χώρους 17.500 τ.μ. καθαρής εκμισθώσιμης επιφάνειας, δηλαδή νέων εμπορικών καταστημάτων επεκτείνεται το εμπορικό κέντρο Smart Park στα Σπάτα προϋπολογισμού, 23.000.000 €.
Στις αρχικές προθέσεις της ιδιοκτήτριας εταιρείας REDS ήταν η προσθήκη χρήσεων ψυχαγωγίας, κυρίως μέσω της προσθήκης πολυκινηματογράφων, εξ αιτίας, όμως της υψηλής ζήτησης για επιπλέον χρήσεις εμπορίου, διαφοροποιήθηκε ο αρχικός προγραμματισμός.
Στόχος της REDS ήταν η έναρξη της Β΄ Φάσης του Smart Park να ξεκινούσε μόλις εξασφαλίζονταν συμφωνίες για την εκμίσθωση τουλάχιστον του 70% των πρόσθετων επιφανειών.
Δεδομένου ότι η διαδικασία εκμίσθωσης ξεκίνησε από την άνοιξη του 2016 και μάλιστα με την υπογραφή αρκετών προσυμφώνων, τελικά, επιλέχθηκε η επέκταση να εξελιχθεί με τμηματικό τρόπο, προκειμένου να εισέρχονται στο κέντρο όσοι μισθωτές συμφωνούν στην εκμίσθωση των νέων χώρων.
Εκτιμάται, έως το τέλος του τρέχοντος έτους να έχουν προστεθούν περί τις 5.300 τ.μ. νέοι χώροι στο εμπορικό κέντρο (από τα συνολικά 18.000 τ.μ. που προβλέπονται), αρχής γενομένης από τα μέσα Απριλίου, όταν και πρόκειται να παραδοθούν οι πρώτοι χώροι.
Σημειώνεται ότι το Smart Park είναι το μεγαλύτερο εμπορικό πάρκο στην Ελλάδα, σε έκταση 91 στρεμμάτων εκ των οποίων τα 30 στρέμματα έχουν διαμορφωθεί σε χώρους πρασίνου.
Στα 35.000 τ.μ. επιφανείας εμπορικών χώρων φιλοξενούται ισχυρά και σημαντικά ονόματα (brandnames) του λιανικού εμπορίου της χώρας μας και κατά τη διάρκεια του 2016 το Smart Park είχε άνοδο στην επισκεψιμότητά του.
Ειδικότερα, κατά το πρώτο εννεάμηνο, η επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Η REDS κατέγραψε έσοδα της τάξεως των 4,54 εκατ. ευρώ από την εκμίσθωση των επενδυτικών της ακινήτων, ποσό αμετάβλητο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, ωστόσο, η εικόνα καταγράφει αισθητή βελτίωση κατά το τρίτο τρίμηνο του 2016, όταν τα έσοδα ανήλθαν σε 1,51 εκατ. ευρώ, από 1,49 εκατ. ευρώ. Η λειτουργική κερδοφορία ανήλθε σε 1,6 εκατ. ευρώ, έναντι 1,27 εκατ. ευρώ κατά το εννεάμηνο του 2015.