Περίπου, 500 οι κενές θέσεις δασκάλων στα Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής

Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουν οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα Σχολεία της Ανατολικής Αττικής από τους αιρετούς εκπροσώπους τους, μετά την ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών και των τοποθετήσεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της Α’ φάσης, ο αριθμός των κενών θέσεων στην Ανατολική Αττική παραμένει υψηλός, συγκεκριμένα, αγγίζει τις 500!

Ειδικότερα:

Στα εκτιμώμενα μετά την τοποθέτηση των αναπληρωτών δασκάλων, 255 κενά, προστίθενται και τα κενά της παράλληλης στήριξης καθώς και των τμημάτων ΖΕΠ με συνέπεια να ξεπερνάνε τα 500.

Κατά την εκτίμηση των εκλεγμένων εκπαιδευτικών “στην πραγματικότητα τα κενά είναι ακόμη περισσότερα καθώς ο υπολογισμός έχει γίνει με 25 μαθητές ανά τμήμα ενώ οι Συνάδελφοι ειδικοτήτων έχουν γίνει και φέτος λάστιχο καλύπτοντας 3 και περισσότερα σχολεία για την κάλυψη του ωραρίου τους. Επίσης, στα ολοήμερα δεν έχει τοποθετηθεί υπεύθυνος σε όλα τα σχολεία όπως είναι πάγιο αίτημα του Κλάδου.”

Η ανακοίνωση των αιρετών καταλήγει με τις ακόλουθες διαπιστώσεις σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των Σχολείων:

“Είναι γνωστές οι ελλείψεις σε στελεχιακό δυναμικό, δεν υπάρχουν τα απαραίτητα εργαλεία που απαιτούνται, ένας χώρος ακατάλληλος για μια τόσο σοβαρή εργασία, τηλεπικοινωνίες εντελώς για κλάματα και μηδενική τεχνική υποστήριξη.
Μια Διεύθυνση που υποδέχεται 1.500 αναπληρωτές τον χρόνο είναι απαράδεκτο να έχει αφεθεί στην τύχη της.”

Οι αιρετοί, οριοθετούν το διεκδικητικό πλαίσιο τους έναντι του Υπουργείου Παιδείας δίνοντας έμφαση

1. στην αποδοχή των αιτήσεων βελτίωσης των εκπαιδευτικών πριν τη Β΄φάση πρόσληψης αναπληρωτών
2. και στην άμεση πραγματοποίηση της Β΄φάσης προσλήψεων αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των κενών.

Τέλος, καλούν όλους ανεξαιρέτως τους συναδέλφους τους να συμμετάσχουν δυναμικά στην κινητοποίηση της Δ.Ο.Ε. τη Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2020 το απόγευμα στη Βουλή ενάντια στην τροπολογία που επιτρέπει την πρόσληψη αναπληρωτών τρίμηνης χρονικής διάρκειας.

Exit mobile version