Πέντε λόγοι για να βάλτε το κολοκύθι στη διατροφή σας

Καταφτάνει στο πιάτο μας μαζί με την Άνοιξη, έχει σημαντική αξία για την υγεία μας και χαρίζει φρεσκάδα στα πιάτα μας.

Μπορούμε, όμως, να γίνουμε και πιο συγκεκριμένοι για να σας πείσουμε. Με 17 θερμίδες στα 100 γραμμάρια, 1 γραμμάριο φυτικών ινών, 30% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης σε βιταμίνη C, μαγνήσιο, βιταμίνη Β6, σίδηρο και βιταμίνη Α, το κολοκυθάκι εκτός από άρωμα άνοιξης φέρνει και την υγεία στο πιάτο μας, με πολλούς τρόπους.

Ας δούμε 5 από αυτούς. -Οι φυτικές του ίνες βοηθούν τη διαδικασία της πέψης, αποτρέπουν τη δυσκοιλιότητα, διατηρούν σε χαμηλά επίπεδα το σάκχαρο στο αίμα και περιορίζουν τη λαιμαργία. Ταυτόχρονα, δημιουργούν το αίσθημα της πληρότητας γρήγορα, βοηθώντας την ίδια στιγμή στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους.

-Οι βιταμίνες C και Α, μαζί με το φυλλικό οξύ, που επίσης συναντάται στο κολοκύθι, λειτουργούν σαν ισχυρά αντιοξειδωτικά ενάντια στο οξειδωτικό stress και δρουν ενάντια σε ποικίλες μορφές καρκίνου.

-Έχει αντιφλεγμονώδη δράση, αφού οι βιταμίνες Α και C σε συνδυασμό με το στοιχείο του χαλκού, που επίσης βρίσκουμε στο κολοκύθι, δυσχεραίνουν την ανάπτυξη πολλών φλεγμονωδών παθήσεων, συμπεριλαμβανομένων του άσθματος, της οστεοαρθρίτιδας και της ρευματοειδούς αρθρίτιδας.

Το κάλιο του βοηθά στη διατήρηση της χαμηλής αρτηριακής πίεσης.

Μια κούπα κολοκύθι, περιλαμβάνει το 10% της προτεινόμενης ημερήσιας πρόσληψης μαγνησίου, το οποίο αποδεδειγμένα μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης εγκεφαλικού και καρδιακού επεισοδίου.

Αν δεν σας εξιτάρει βραστό ή ψητό, δοκιμάστε να φτιάξετε νουντλς από κολοκύθι.